pondělí 19. března 2007

Spokojenost

Rozhodně jsem spokojen a rád jsem se k tomuhle blogu přidal. Ono totiž již před časem jsem tak trochu tady s Petrem K iniciovat wikiblog chtěl, jenomže jaksi nikdo další neměl chuť se celé akce účastnit. Teď se však k mé libosti situace obrací a to je jedině dobře. Stav, kdy jsem nadšeně vtrhl na kanál, kde všichni působili značně ospale ve mne jaksi nové nadšení trochu zchladil. Na druhou stranu je pravda ale, že jsem agitoval tak trochu neprůbojně :-) . Bude tedy konečně prostor informovat o aktuálních věcech kolem wiki tak, že to nebudou kilometry šíleného textu (myslím teď diskuzní stránky kolem čehokoliv na Wikipedii). A rovněž to nebude i můj slavný one-man-show blog, kde postovali akorát trollové a který jsem nakonec potichu zrušil jako když odstřelovali Stalina z letné...

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ano, tvrdě na ně. Tedy na Trolly. A ostatní povzbuzovat