pondělí 27. srpna 2007

Reaktivace blogu

Spolu s Petrem K (který tento blog zřídil) jsme se před pár dny dohodli, že se oba stejným a nerozdílným úsilím zasadíme o rekativaci tohoto blogu; Vzniknout tedy mají nové posty a nové články, samozřejmě nyní více o tom, co se na české Wikipedii vlastně děje, tedy takové menší shrnutí. Doufám že se to vyplní a že nás nebudou jisté štvavé vysílačky hanit :-)

9 komentářů:

Petr Kopač řekl(a)...

Kvůli pracovnímu vytížení jsem teď byl neaktivní, jestli mi ale bude zbývat čas při škole (primární zájem), tak to tu roztočíme :)
Mimochodem, dnes jsem zrovna četl článek v MF DNES o soudobé žurnalistice, která se s přesunem na internet dostává více mezi prostý lid, což má bohužel mj. za následek nerespektování zažitých novinářských zákonů a vede to jednoduše k tomu, že sprosťáci, zdánlivě chráněni anonymitou, jsou jak utržení ze řetězu a uráží, koho mohou... v souvislosti s tímhle postem mi to jen připomělo některé lidi, s kterými jsem se kvůli wikipedii také bohužel setkal.

Aktron řekl(a)...

Jo, to bych jako problém neviděl, tj. to že si každý píše co chce. To je totiž demokracie. Co mi vadí více, je využívání svobody tisku velkými mediálními společnostmi k produkci sentimentálních žvástů a ne seriózních reportáží. Uvedu příklad: Co dělá vláda dnes ve zprávách téměř nebylo, zato reportáž o tom jak krvežízniví traviči otrávili nebohé ovečky v ranči kam chodí postižené děti, které nebohé chudinky to vidět přeci nemohou, přinesly sborně Nova i Prima.

Petr Kopač řekl(a)...

To jsou obě dvě komerční televize, které sledují hlavně své komerční zájmy - tedy sledovanost. Dokud jim to lidi berou, tak oni to budou vysílat. Problém je, že většina lidí se nechce zabývat důležitými věcmi (vláda, rozpočet, mezinárodní situace), ale hloupostmi (politik dal facku jinému politikovi, ten onen má jinou milenku apod.). A komerční média pouze naplňují nabídkou poptávku, to jim nemůžeš mít za zlé.

Aktron řekl(a)...

Já jim to za zlé nemám, já to mám za zlé všem, že tohle chtějí. A ti, kdož by měli svůj vliv využít pro blaho všecho tak nečiní a podporují špatnost. Možná je to moc naivní, ale v principech je to tak. Chápu, že pravidla trhu jsou nutná, ale převrací to na ruby a výsledek jsou mrtvé ovečky.

Honza Záruba řekl(a)...

"Reaktivace blogu"
...to chcu vidět... :P
A nesuďte lidi.

Aktron řekl(a)...

No já to chci vidět taky. Hlavně po svých zkušenostech.

Honza Záruba řekl(a)...

Tejden v tahu a reaktivace se nekoná... hmmm :P Nechtějte, abych musel napsat něco já a zveřejnit to ;)

Aktron řekl(a)...

OK, přestaňme chodit kolem horké kaše. Reaktivace se NEKONÁ zatím protože PETR K NEPOCHOPIL principy spolupráce společné a nerozdílné, o kterých VÍ MOC DOBŘE a které mi na ICQ ODSOUHLASIL krátce po přečtení tohoto postu. Jestli se nám "za hranicemi" (moc dobře víme, o koho se jedná) smějí, no tak je to jenom na jeho triko. Já měl nápadů na nové posty hafec, tak 5-10 denně, ale sám to dělat nebudu.

Honza Záruba řekl(a)...

Checht :D Musím říct, že tohle mě taky baví.